dimecres, 13 de març del 2013

ELS MALSONS PUBLICITARIS DE LES EMPRESES

L'exentrenador ja mort Joe Paterno, el golfista americà Tiger Woods, i recentement, el ciclista Lance Armstrong i l'atleta Oscar Pistorius, han provocat, gràcies als seus escàndols, un enorme desprestigi i atac a la imatge de marca de la firma de Oregon, NIKE.


A conseqüència d'això, molta gent es pregunta si es indispensable la figura d'una assegurança que minimitzi aquests efectes negatius que pot tenir la marca en aquest tipus de casos, on la firma no hi té res a veure.
Dit i fet, empreses com AT&T, Accenture, Aon i Willis, segons el diari Expansión, están començant a ofertar aquest tipus de producte, on el seu target son les grans empreses que asocien la seva imatge a la d'un esportista, amb la intenció de protegir els possibles danys que pugui provocar una actuació "equivocada" de l'esportista en qüestió sobre la imatge de la marca.
La pòlissa es dissenya a la mida del client i de la campanya, i també tenint en compte l'historial de l'esportista, ja que no és le mateix l'historial de Rafa Nadal que de Mario Ballotelli per posar un exemple. Amb això i d'altres paràmetres, es preten garantitzar a l'asssegurat el reintegrament de la diferencia entre la inversió realitzada i els ingressos nescessaris per amortitzar-la.


Desde el nostre punt de vista, creiem que és una iniciativa molt bona, i no només per NIKE, sinó per totes aquelles firmes que tenen a esportistes, celebrities, etc com a imatge de l'empresa i volen assegurar-se que una "cagada" de l'embaixador, afecti el més mínim a la imatge de la marca.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada